Romániai víztornyok (a barátaimtól)

Amikor elkezdtem víztornyokat fotózni úgy gondoltam, hogy egy bolondos hobbit találtam magamnak. Minden egyes lencsevégre kapott betongomba egy élményt, egy kis kaland jelent számomra, amit rendszerint megosztottam, megosztok a barátaimmal. És ilyenkor szoktam hallani Német Attila egy picit csipkelődős megjegyzését: obsedatul dracului... Nem veszem zokon a dolgot, hiszen nem megbántani akar vele, hanem csak viccelődik és talán a maga módján így dicsér meg. :) :) :) De térjünk vissza a víztornyokhoz. Amióta belevágtam ebbe a bizniszbe, azóta barátaim, ismerőseim közül egyre többen lepnek meg a ország – jelen esetben Románia – különböző településein készített víztornyos képekkel.
Most ezek következnek:

Nagyszalonta
Fotó: Pál Attila

Gyergyószárhegy
Fotó: Pál Attila

Tg. Jiu


Fotó: Német Attila

Ákos
Fotó: Papp Levente

Marosvásárhely


Fotó: Kölcze Kata

Comănești


Fotó: Henning János

Sármaság
Fotó: Pál Attila
Fotó: Papp Levente

Szilágysomlyó
Fotó: Papp Levente

Tasnád

Fotó: Pál Attila

Csíkszereda
Fotó: Szmolka Zsuzsanna


Megjegyzések