Szászhermány (2012. április 19.)

Időrendi sorrendben ez volt a harmadik víztorony, amit lefényképeztem. Éppen Brassóba mentünk születésnapi ajándékot vásárolni, s az én kedvemért tettünk egy kis kitérőt. Nagy volt a lelkesedésem, ám amikor kiszálltam az autóból és megláttam a torony körül portyázó kutyákat egy picit lekonyult a szájam széle. Azt kell tudni rólam, hogy félek a kutyáktól, így reszketett a nadrág rajtam, amikor elindultam fotózni. Ha tisztes távolságba maradok a víztoronytól és a kutyáktól, akkor nem lett volna semmi baj, ám milyen az ember... Ha már ott vagyok, akkor közelebbről is megnézem magamnak a mobil átjátszó állomássá átvedlett építményt – gondoltam én, és ekkor kezdődtek a bajok. Minél közelebb merészkedtem a víztoronyhoz, annál hangosabb volt – legalábbis nekem annak tűnt - a kóbor kutyák morgása. Amikor azok a rongyos ebek, úgy vélték, hogy túl közel vagyok hozzájuk, akkor habzó szájjal és hangos ugatással nekem rontottak, amire én hátra arc és négy-öt kutyával a nyomomban sprinteltem az autó felé. Pár perc szünet, azaz bátorsággyűjtés után kezdődött minden előröl, ám néhány próbálkozás után feladtam, hiszen féltettem a bőrömet... Azóta is nevetve gondolok vissza a történtekre és mindig azzal áltatom magam, hogy majd egyszer újra megállok Szászhermányon. Majd egyszer...






Megjegyzések